Deletedmom83610 evet bizi de 2 ay emzirmis.zorlama bence kendini çünkü o minik kalp senin stresini hissediyor. 4 ay uğraştım yapmadığım kalmadı kim ne dediyse yedim içtim olmadı.cok zor bı süreç o insan delircek gibi oluyor.simdi çok iyi anlıyorum yeni doğum yapanlari gördükçe süt gelse çok kaloy bı süreç aç ver emsin. Gelenin ki 2 gün bile sürmüyor.en azından elinden geleni yaptın . Benimki gayet iyi şuan . Hiç hasta falan olmadan 7 aya geldik Allah’ın izniyle. Aç kalması daha mı iyi başla mamaya bak gör her şey daha iyi olacak.o doyacak sen stres yapmayacaksın.o uyuyacak rahatça sen az da olsa dinleneceksin.