Sütum zaten azdi bazen var bazen yoktu mecbur mama verdim ac kalp agliyodu smdi de meme reddi basladi gene zorla tutuyor ama sutum az yetmio gene mama veryorm cok yoruldm ya doyasıya evladmi soyle 1 ay bile rmziremdm neden yaa nden millet sütten mastit olur dolar taşar bende damla damla evladm da iştahlı ama neye yarar 3 aylk bebegm sagdm 30 cc ckiyyor nesine yetsin yoruldm artk emzjrmekten soğudum nolurdu soyle doyasıya emzirseydm bende neler denedm neler su dediler 5lt jctm yemek dedilr yedm aldığım kilo cabasi nolur akıl verin artk tamamn mamaya geciyorm gbi bsy evet ama zehir değil ama emzirmyi de cok seviyorum