Kubrasolmmaz As1ioz siveno sinek spreyini kullanıyorum bebeğim doğduğundan beri her yaz doğal gerçekten bir tane bile sinek yemedi bu zamana kadar maşallh diyimde yeniden şipariş verdim her sene vazgeçtilmezim
eylulada28 pogacayanakk Merhaba bebeğim 6 aylık ilk defa raid aldık ama kullanmaya çekiniyorum küçük bebeklerde kullanılıyor mu zararı var mı
pogacayanakk eylulada28 merhaba benim bebeğim de 4 aylık şu an ben kullanıyorum ama bitince lavanta yağı ve nane yağını karıştırıp odaya bırakmayı düşünüyorum o da etkiliymiş daha doğal da olur zararı hakkında çok bir bilgim yok
Asklepios As1ioz bu aralar başım belada yine sineklerle. Mor ışık şu cıslardan var evin içinde. Odaya yine elektrolikit başladım. Lavanta yağı da kaçırıyor diyorlar.
Tokgozss @As1ioz elektro likit alık a101 den takın fişe gelmiyorlar. Bebekleri daha çabuk ısırıyorlar gece yatarken siveno krem var bebek için ona da krem sürün yatın bişey yapmıyorlar.
Rezenecayi As1ioz Nurse herveys sprey kullanıyorum. Cama sineklik taktım. Ama camın önüne lavanta koyucam bi de