Mutlubayan kısaca anlatayım her sabah günaydın yazıyordu daha sonra gecenin raporunu veriyorduk işte sabah kaçta kalktığını kaçta uyuması gerektiğini falan anlatıyordu ama mesela oldu ya bir sorun yaşadım işte hemen mesaj atıyordum Gülden hanım işte uyumadı ya da Gülden hanım şöyle oldu saati geldi 45 dakika uğraştım ama uyumuyor ne yapabilirim diye o zaman da bana işte şöyle yap böyle yap ya da işte birazcık daha oyun oynasın ondan sonra uyusun bu şekilde cevap veriyordu cevapsız kalmadım hiç, geç cevap verdiği çok nadirdir oda muhtemelen müsait değildi ya da bir şey vardı bilemiyorum