Oğlum 5 ay 12 günlük. Uyku eğitimine başlamayı düşünüyorum. Normalde gece yatak odamızda karanlıkta, gündüz salonda ışıkta uyutuyorum. Maalesef ki yarı kundak yapıyorum biberona vs vurup düşürdüğü için ve kollarını sallamaktan kendini uyandırdığı için.
Şimdi bu şekilde devam etmeli miyim uyku eğitiminde? Yoksa gündüz de loş bir ortam yaratmalı mıyım?
Nasıl başlamam gerekiyor? Müzik vs dinletmiyorum. Mamasını içerken dalıyor uykuya kolları sarılı iken beşikte hafif sallayarak.
Mama ve kundağı mi bırakmam lazım önce?
Cevaplayanlara şimdiden teşekkür ederim ☺️