Senbibak bende sütüm yetiyor sanıyordum,kontrollerde kilo alımı cok cok iyidi,günlük bez değişim sayımız iyidi,sürekli emiyordu benim oğlumda canım,gaz sancısı ceker gibi ağlamaları vardı,gaz ilaçları veriyordum fayda etmiyordu,eşim inat etti gitti mama aldı geldi,bi deneyelim bence doymuyor dedi,bende ısrarla yok yetiyor mama vermem dedim ama susmayınca denemek zorunda kaldım,Bebeğim mışıl mışıl uyudu o geceden sonra😁bütün gün memede olduğu içinn yeterli süt yapamadı galiba vücudum yada sebebi nedir bilmiyoruz,ama sende bi iki öğün mama vererek bi dene canım ,o zamanda uyumazsa bence dr götür.belki başka bi problemı vardır