Senbibak çünkü stresini algılıyor canım atak haftalarımızı ben sakinlikle karsılardım ve bebeğim bende dururdu ben bir kaç keresinde strese girdim bir dakka durmadı bende kayınvalideme gidiyordu onun kucağında uyuyordu benim kucağımda geriliyordu ayaklarını itiyordu farkettim ki sadece stresli olduğum zamanlar da böyle yapıyordu tabi böyle bir süreçte stresini yönetmek te çok zor ama ben böyle basa çıktım o ağladı ben aman aman benim kızımın canı ağlamak mı istemiş diye dalgaya vuruyordum artık tabi bu lafta olan birşey olmamalı hislerin kaygısız stressiz olmalı çocuklar direk anlıyor stresini çok fenalar 😊 bebek arabası yolda ki titreşimler demişsin ama ben kardeşimden hatırlıyorum evin içinde gezdirerek çok uyuttuk biz onu denemekte fayda var