Melikeceylin Zor oldu ama benim yardımcımlarım vardı çok şükür.Annem her daim yanımdaydı mesela,kayınvalidem de geldi,bi süre (ben kendimi toparlayıncaya kadar)nöbetleşe bende kaldılar.Eşim büyük oğlumu gündüzleri iş yerine falan götürdü.Ben hep dinlendim,4 akşam ağrı kesici iğne vuruldum da acım öyle hafifledi.Ama şimdi hiç doğum yapmamışş gibiyim,hepsi geçti gitti.Sonuç olarak evlatlarım yanım da çok şükür😘