Endol adında bi fitil var ağrı kesici olarak sabah akşam kullanmıştım ben, çok rahatlatıyor inan , doktorundan isteyebilirsin haplardan etkili gerekirse de parol içiliyor ekstra , ve kalkıp otururken dikkat edilmeli ilk 15 gün özellikle , hiç geçmeyecek sanılıyor ama geçiyor yürü dinlen yürü dinlen zorlama kendini geçmiş olsun