eylulmeselesi 4 gün önce eşimde öyleydi önce baş ağrısı sonra sırt ve eklem ağrıları başladı . Covid testi yaptırdı 1.si pozitif 2.si negatif çıktı ateşi 41 olunca hastaneye yatırdılar akşamına da 3.testi pozitif çıktı. 2 gündür pandemi servisinde yatıyor. Kanda yüksek enfeksiyon var ateş ondan kaynaklanıyormuş. Geç olmadan test verin bence .