eylulmeselesi Kızlar merhaba ıkı gundur atesım var basım felaket agrıyor her yerım sızlıyor hemogram verdım bısey cıkmadı acaba boyle olan var mı 2 yasında kızım var yardım edecek kımsem yok ıyı olmam lazım ama bı turlu olamadım ateş halsızlık yapıyor
Poyrazinorhaninannesi33 eylulmeselesi canım sen yine de test ver bende de aynısı oldu hatta 7aykik oğlum da test verdim negatif. Salgın hastalıkmis benim ki.ishal ateş baş ağrısı kemiklerim sızlıyordu resmen. 2 buçuk yaşında ve 7 aylık oğlum var çok zor gecti şükür atlattım şimdi kimsem de yoktu bakacak tek başıma eşim de sagolsun hiç yardımcı olmaz .Allah yardımcın olsun senin de
Terlikgeliyor eylulmeselesi salgın var bende bizde ailecek aynıyız ateş halsizlik öksürük grip ne ararsan var . Acile gittik çocukla beraber tıklım tıklım doluydu doktor salgın var dedi . Bebeklerde ishal oluyo öksürük var . Antibiyotik verdi yolladılar biraz iyiyiz
gulay_candemir eylulmeselesi Aynı şekilde bizde yaşıyoruz sadece kızım a yapıldı ters Pozitif olduğu için bir hafta evde kalın dendi Yarın bitiyor Bayram zehir oldu bize
eylulmeselesi Serum oluyorum ıkı gundur serumun etkısı gecınce atesım cıkıyor halsızlık baslıyor basım cok agrıyor her yerım kırılıyor
Omom eylulmeselesi dehşet bir baş ağrısı ve ateşle başladı. Benim bünyem zayıftır o yüzden biraz ağır geçti. İki üç Kere hastaneye gittim serum taktılar. Çünkü Üç dört gün çok ateşlendim. Bol bol su için su virüsü atıyor vücuttan. C vitamini kullanın ve d vitamini. Tabi covidse bu söylediklerim. Önce test yaptırmanız lazım
eylulmeselesi Omom aynı sekılde boyle bır baş agrısı yasamadım ben kulaklarım başım felaket atesım cıkıyor kanımda bogazımda bısey yok eklem yerlerım sızlıyor her yerım sızlıyor allahım nasıl bıseymıs bu
eylulmeselesi gulay_candemir sızınde dusmeyen atesınız var mıydı nasıl gectı ne kadar surede ıyılestınıx
Deletedmom_41 eylulmeselesi Korona mi bilmem ama bir salgin soz konusu Dr ozellikle bebek ve cocuklardan birbirine gecen bir anda patlak veren bir virusun oldugunu soyledi benimde bebegim baya rahatsizlandi bir kacgun once baya agirdi maalesef
Heyyooo_34 Deletedmom_41 evet benimde bebeğim kaç gündür çok hasta boğazları iltihaplanmış çok geçmiş olsun sizede
Seymaemre-asya34 eylulmeselesi Dr bana korona dedi grip olsan da korona bu dedi bebeğime de geçti antibiyotik kullnyr şuan ben iyileştim
eylulmeselesi Seymaemre-asya34 bana test vermesende olur koronaysanda yapacak bısey yok dedı sızde belırtıler nasıldı ne zaman duzeldınız
Seymaemre-asya34 eylulmeselesi eylulmeselesi test versende doğru çıkmaz dedi korona salgını var dedi herkes grip sansa da vs dedi
Seymaemre-asya34 1 hafta da kendime geldim burun akintisi grip gözlerde yaşatma baş ağrısı eklem ağrısı şuan bile yüzm diş ağrısı gibi agryr serum taktrdim antibiyotik içtm
gulay_candemir eylulmeselesi Kendimi halsiz ateşli yorgun hissedince acil e gittik iğne yapıldı ondan sonra düştü şükür