Brcnyilmzbysl kişiden kişiye göre değişiyor bende 3 ay önce sezeryann ile doğum yaptım 4 5 sürdü tamamenn ayağa kalkmam bir daha da hiç yatmadım sırt üstü yatsam toplanıp kalkamıyodum sanki yan yatarken daha rahat ediyordum o zorlu surecte annem kaldı iyi ki de kalmış Allah razı olsun ne kalkabildim ..
korse hic kullanmadım havalar da sıcak zaten doktorum onermisti ama taksan da takmasan da olur gibisinden.. ben kullanmadım.. sezeryann tamamen iyileşme süreci 6 ay dikişler falan..