İlk 10 15 gün kadar bestlak damla , sonrasında e bebek malt iceceklerinden ( yeşil de mavi de ikisini de içtim) ayrıca rezene çayı demledim inanılmaz faydasını gördüm, süt saklamaya bile başlamıştım simdi yetecek kadar geliyor. ekstra bir takviye yok bol su ve yürüyüş yapıyorum düzenli olarak bebeğim ve ben her ikimizde iyi hissediyoruz buda çok önemli bence 🌸