Canniball inşallah çok emiyor diye oturup ağladığımi biliyorum yalnızım yemek yok su yok wc gidemiyorum akşama kadsr beklerdim eşim gelsin kaenimi doyurayim diye . Doktorumuz çok normal seni istediği için bu şekilde dedi zamanla hiç istemeyecek 3 4 ay olunca bu seferde emmiyor diye ağlayacaksın demişti şuan 3 aylık emiyor ama eskisi gibi uzun uzun değil doydugunda ağzından çıkarıyor ağlıyor memeyi ittiriyor bu seferde niye emmiyor acaba doymuyormu diyorum . Her ay yeni yeni zorlukları oluyor bizimde mesela gündüz uyku problemimiz oldu 2 aydan sonra akşama kadar kucağımda