Kızlar herkese selam lütfen yardımcı olun :(( 23 günlük anneyim ama bebeğimi hala anlayamıyorum. Meme+mama ilerliyorum çünkü 13. Gün kontrole gittiğimizde daha doğum kilosuna ulaşamamıştı ve mamaya başladık günde 4 kez 60 ml emzirme üstüne teklif ediyorum ve hepsini içiyor. Diğer zamanlarda da 2 saatte bir emiyor fakat emme süresi bıraksam 3 saat bile olur abartmıyorum asla kendisi bırakmıyor en az emzirme sürem 40 dk 1,5 saate kadar uzamışlığı var. Anlamadığım nokta sütüm de var geçen gece yatağıma bile süt akmış göğüs pedinden sızıp. Bebeğim mi doymuyor midesi mi büyüdü anlam veremiyorum. Sürekli memede olması beni kötü etkiliyor tabi ki emdiği için mutluyum ama bi türlü çözemiyorum doyup doymadığını çünkü kendisi hiç bırakmıyor bu neden olabilir kızlar lütfen yardımcı olun:( bu arada bi kere dışardayken emziremedim 90 ml mama verdim hepsini içti bu normal mi mamanın arkasında 90yazıyor ama bu platformda okuyorum genelde fazla yazanlar olmuş psikolojim bozuluyor