R_y_M Ecelila yok mesela bir iki damla diye deniyor ama ben myke yapınca kesilmedi kesilene kadar sıktım 😃 tabi azar azar a
Acemiiiii Ecelila hahaha ay ilahi sen. Yok yahu damla falan bol bol koy hatta mesela çorbasını 1 su bardağı sudan yapıyosan 1 su bardağı peynir altı suyuyla yap. Su yerine istediğin kadar kullan
Simayyy R_y_M evet bugün bende yaptım teşekkürler💐peki saklama koşulları nedir peynir kaç gün kalabilir su çok fazla buzlular ve üst dolapta saklama süresi
R_y_M Simayyy zaten az birsey çıkıyor yani benim azdı 1hafta yeter 😀kokusundan da anlaşılır saklama koşulunu bilmiyorum 🤷🏻♀️ afiyet bal şeker olsun bebişe