Makasal hiçbir farkı yok sadece tenekeye para everiyorsunuz ekstra ben bir teneke aldım bir karton aldım. Kartondakini teneke bittikçe tenekeyi güzelce yıkayıp iyice kurulayıp içine koyuyorum öyle kullanıyorum. Dediğim gibi pahalı ama en iyisi bence hipp ama bir süre sonra başka mamaya geçmek zorundayım çok zorluyor maddi olarak sadece su gaz sancılarnıb geçmesini bekliyorum