Bütün mamaları denedim abartısız en çok içime sinen ve organik olmasından dolayı hippte en son kaldık. Ama şuan 170 tl olmuş hipp ben şok. Daha 5 aylık kızım. Bu mamaları kaç aylıkken bıraktınız siz. Tekrar bebelac golda dönecem inşallah gaz yapmaz çünkü çok çektim gazdan kolikti bide.
Aptamil gaz yaptı
Sma çok kustu
Bebelac golda sanki biraz gaz yaptı
Hipp artık aman artık bundan başka değiştirmem dedim ama ne kullancam ben ya