Deletedmom55 benim oğlum 2350 kg doğdu hastaneden çıktığımda kilosu 2ydi yenidoğan bakım ünitesine girmedi 3 hafta kadar emzirme sonrası 30 bazen 15 cc SMA mama verdim sonra takip ile mamadan kestim oğlum 2 aylık kilosu 4500 kg , kilo ile bebek sağlığını kıyaslamayın zayıf olsun ama başka bir gelişim geriliği olmasın mama öcü gibi değil öyle bakmayın kilo aldırıyor bebeğiniz maşallah kilosu 2500 üstü doğmuş gayet normal üzülmeyin bebeğinize sarılın size tavsiyem