Deletedmom55 Benim bebeğimde 2700 doğdu.Merak etmeyin bu minikler çok savaşçı çıkıyor.Doğum kilosu az olduğu için doktorumuz mama takviyesi önermişti. Memenin yanında şırınga ile hortumla (feeding tüp) verdim mamayı. Önce emzirdim sonra yediği kadar mama. Bir süre sonra kızım mamayı reddetti ,sütüm de artmıştı. Bu dönemde moralinizi bozacak durumlardan uzak durun yeter ki. Bebişlerimiz kendilerini toparlıyorlar. 2 saatte bir emzirmeye özen gösterin yeter.Sevgiler...