Mysons ben 5 sene önce eşimin çocukluk atkadaşından ıphone almıştık ikinci el meğerse çalıntıymış başımıza bir dolu iş açtı sahibi hemen kapattırmış telefonu zaten kullanıma kapanıyor nerden nasıl yaptı bilmiyorum ama ben aldıktan 1 ay sonra servis dışı yazdı telefon gittim hemen ıphone yetkili servisine baktılar çalıntı bu dediler tabi esas sahibi polise de şikayette bulunmuş 5 sene sonra bizi karakola çağırdılar anlatana kadar dilimizde tüy bitti sizde gidin hemen şikayette bulunun bilgileriyle asla kullanılmaz ondan sonra. Bir süre kapalı tutup sonra açıp satıyorlar