pamuk_sekerim2022 elsasmbl bence dozunu kaçırmadığınız sürece sıkıntı olmaz bende sürüyorum kızıma arada
Yumut elsasmbl mantar olmuş o yüzden tekrarlar diğer kremlerde işe yaramaz dediğim kremi alın yarın ben öyle geçirmiştim
ak1905 elsasmbl bol bol altını havalandırın tüp şeklinde arko krem oluyo küçük o da çok faydalı oluyo bı gün boyunca altını havalandırdım ben her cisinde temizleyip arko kremden sürdüm hemde havalandı geçti 🌸
elsasmbl @“ak1905”#p21471391ya ilk çocuk acemilik herşeyi zamanla öğreniyorum bu havalandirma işini Yeni çözdüm nasıl rahatlıyo yavrumm dha sık yapicam bunu teşekkür ederim
EzgiMAye elsasmbl günde bir kere kullanıp kuru tutun bence yeterli olur. Hiç kullanmamak değilde az kullanmak lazım.
RobinScherbatsky elsasmbl o genelde 1 günde geçirir pişiği o yüzden günlerce kullanmanıza gerek kalmaz