elsasmbl Travazol krem ne kadar üst üste kullanilabiliyo nasil kullaniliyo? Bebegim 5 buçuk aylık pişik için kullanicam
Eylulmom1 elsasmbl Benim doktorum günde 3defa travazol diğer alt açmamızda elinde ne pişik önleyici varsa(bepanthol, mustela, sudocrem vs) zaten travazol pişik kremi hemen etkisini gördüm. Travazol vazgeçilmezim🤓
Yumut elsasmbl bende ilk onu kullanıcaktım ama ablam eczacı bu daha iyi kortizony yüzde bir pişik kremi niyetine kullanabilirsin demişti gerçektende sırf onu kullanıyorum şükür hiç olmadı. Siz kaç gün kullandınız kremi
GlyAtlas Travazol genelde mantar içindir içinde kortizon var cok uzun kullanılmamalı baska krem deneyın ıstersenız
elsasmbl Yumut ben 3 gün kullandim ve günde bir kere surdjm zaten hemen etki etti ama bi hafta geçti yine pişik var sudocrem bi işe yaramadı uni baby hic yaramadı elimde travazol var ve kullansam yine düşünüyorum sanırım ust ust cok kullanilmiyomus
elsasmbl Eylulmom1 ben geçen hafta üst üste 3 gün kullandim geçti bu hafta yine oldu sursemmi acaba uzun süre kullanilmiyo diye duydum
Yumut elsasmbl mantar olmuş o yüzden tekrarlar diğer kremlerde işe yaramaz dediğim kremi alın yarın ben öyle geçirmiştim
elsasmbl pamuk_sekerim2022 bende öyle yaptım ama geçen hafta üst üste 3 gün kullandim bu hafta yine oldu sursemmi
EcrinYusuf elsasmbl kullanın sorun olmaz bence ara vermisiniz zaten. oğlumun Mantarı var bez bölgesinde. Ben iki hafta kullandım derisi soyuluyor simdi . Kizimda 1 hafta kullandım mantarı geçmişti bıraktım sorun olmadı.
pamuk_sekerim2022 elsasmbl bence dozunu kaçırmadığınız sürece sıkıntı olmaz bende sürüyorum kızıma arada
Teemo07 elsasmbl teavazol u mantar için kullanıyoruz biz doktor o sebeple vermişti ama pişik için bilemedim.