Ahh bu postta kendimi buldum acayip artmıştı ansiyetem doktora gittom ilaç kullanıyorum şuan selectra çok şükür çok iyi geldi kendime geldim bok bol dua ediyorum doktor bana fazla sorumluluk duygusu mukemmelliyetcikikten kaynaklı olduğunu söyledi. Sen çocuğunu okadar seviyorsun ki ona zarar vermekten zarar gelmeesinden karkoyorsun degilki zarar verecksin dedi bunları beynin kuyruyir dedi. Ama ileri dercedeyse yardım al canım ben şükür toparladım