eserekli_kiz11 Norveckizi sadece 4. Gun kontrle gttim dgerlerine gtmedim doktorum o günlerde cagirdgi için biliyorum
twobabymommas Norveckizi Doktorum 40ım çıkınca çağırmıştı bir sıkıntı çıkmadı hatta gittiğim gün spiral taktırdım, şuan 66 gün oldu doğum yapalı bir sıkıntı yok şükür
HLmom Norveckizi 3 gün sonra Bi gittim birde 40 çıkınca gittik 50 gün olunca da spiral taktırmaya gittim
HLmom Norveckizi yok acı hissetmedim devlette doğum yaptım özelde muayene oldum devlet gitsem belki acı olurdu ama bilmiyorum
Elin34 Norveckizi hiç gitmedim birde benim doğumdan sonra çok kanamam oldu neredeyse ölüyordum yani korkudan gidemiyorum
Norveckizi Elin34 cesaretinizi tebrik ediyorum O kanamayi ben görsem hani bişey oluyor galiba diye muayeneye razı olurdum😔
Elin34 Norveckizi dığum anından bahsediyorum ben bebeğimi kucağıma aldıktan sonra oldum pıhtı şeklinde kanamam çok fazla oldu başka hastaneye sevk edildim 6 tüp kan yedim çok zordu o yüzden çok korkuyorum
Elin34 Norveckizi yırtılmam dikişim yoktu çok güzel doğum olmuştu 1 saatte sancı doğum hepsi oldu ama işte doğum anından sonra rahmin kendini toplayamadı o yüzden çok kanamam oldu
Busramzcgl Norveckizi 1. Haftafs 15.günde 30. Gün ve 40.gün 40.gün spiral taktırmak için gittiğimde baktılar
0706almila Norveckizi evet parmağını içine soktu dikişlere falan baktı sonra normal ultrasonla karnımdan baktı canım