EsrAren hastaneden çıkarken doktorumuz 7 güne kadar düşer demişti. 8. Gün düşmedi diye aradım 15 güne kadar normal, eğer 15’ten sonra düşmemiş olursa getir, bu süreçte hep kontrol et akıntı, kan, iltihap olursa da hemen getir demişti. 10. Gün düştü sonra. Hiçbişey kullanmamıştım kendi kendine bırakınca daha geç düşüyormuş. Eczaneden sprey aldık bir günde düştü. Sizde takip edin bakalım olması gereken gibimi, akıntı vs var mı