EsrAren Kızlar 17 günlük olduk hala göbek bağımız düşmedi normal mi yoksa hastaneye gitmeli miyiz bilemedim ben böyle olan var mı acaba ?
cansueylul EsrAren 25 günlükken düşmüştü bizim tiroid vardı doktor ona bağlamıştı ama bazen geç dusebiliyormus
Aloneeee EsrAren en geç 20 günlük olana kadar düşmesi gerekiyor. Bizimki de düşmemişti çocuk cerrahiye gittik gümüş nitrat ile yakıyorlar bir iki güne düşüyor
Woman35 Bildiğim 1 haftaya düşmesi gerekiyodu ama bilen anneler gelir şimdi yinede siz doktora gidin bi
EsrAren Woman35 banyosunu bile yaptıramadım zaten bugün yarın düşecek diye bekliyoruz bakalım teşekkür ederim 🙏
EsrAren Mrvhtp81 bizde bişey kullanmıyoruz ama bu kadar uzun sürmesi acaba bi sorun mu var diye düşündürmeye başladı beni 🙄
Sevdaakblt Çok fazla islak tuttuysaniz sebep olmuş olabi. batikon ile gunde ⅔ kez temizlemenizde fayda var
Ococila 22 güne kadar normal diye biliyorum 22 günden sonra gümüş nitrat ile yakıyorlar bebeğin canını acıtan bir işlem değil korkmayın