Kubramirac_23 Bebeğim 5 aylık kilosu 6800 kilo, ilk 2 ayında kilosu iyidi 5500 kiloydu daha sonraki aylarda kilo alamadı gören çok küçük diyor boyu ise 68 cnm acaba bebeğim neden son 3 ayda az kilo aldı bu durumu yaşayan varmı ?
catgirlmoms Kubramirac_23 bence almış 3 ayda 1300 gr almış . 3 .cü aydan sonra bebekler etrafla ilgili oldukları için daha az kilo alırlar . Minyon tiplidir bebeğiniz. Doktoru problem görmüyorsa bence sıkıntı yok .Benim kızım .5 aylık 5500 gr
Denizanasi92 Kubramirac_23 bizim de aynı ilk 3 ay çok iyiydi geçen Aydan beri çok az bacaklarından bile belli zayıflığı. Bazen meme çok emiyor bazen emmek istemiyor bizim doktor sanırım ek gıda baslatıcak bu ay
Mirayasel42 Kubramirac_23 bizimde aynı 3 ay çok iyi aldı 4. Ayda 400 bu ayda 250 ve suan bizimde 6500 oldu düşüyor kilo alımı mamayı içmiyor emmek istemiyor
Kendineanne Kubramirac_23 sadece anne sütü mü alıyor? Havalar sıcak bebekler hareketleniyor haliyle dikkati dağılıyor daha çok enerji harcıyorlar normal kilo alımının yavaş olması ah vah edecek bir zayıflığı olduğunu düşünmüyorum açıkçası doktorunuza danışın siz de sütünüzün kalitesini arttıracak şeyler tüketin eğer anne sütü alıyorsa.
BKM18 Benim bebeğimde 4 aylık 5500 kilo sadece mama yiyor 2400 doğum kilosu ne yapsam aldıramıyorım çok kusuyor
Kubramirac_23 BKM18 benimde 2950 doğdu 3 aylıkken kusmaya başladı yendiğini çıkardı ve kilo alimı azaldı malesef
Kubramirac_23 catgirlmoms doktoru kilo alımının az olduğunu söyledi ama bi öneride bulanmadı malesef benimde aklımatakılan o oldu
ozgecankosar Kubramirac_23 Kubramirac_23 reflüsü varsa o yüzden kilo alımı durmuş olabilir birde bu aylards çok kıpırdak oluyorlar onunda etkisi vardır benimde bebeğim 5 ay 11 günlük
Kubramirac_23 Denizanasi92 Denizanasi92 evet gören çok zayıf niye bakamamışsın diyor insan üzülüyor malesef
Kubramirac_23 Asiyyrr E 500 gr alması bile bu aylarda normal ama bizimkisi 300 gr bile almadı malesef şuan tam 4 ay 27 günlük 6800
imaddesi gizmozan post çok eskiymiş bir an pos sahibine yorum yazacaktım 😅 Bebeğiniz 5 aylıksa doğum kilosunu 2 ile çarpın. Şu anki kilosunu veriyorsa aldığı kilo normaldir 🤗
imaddesi gizmozan biberon alıyorsa sütünüzü sağıp vermeyi deneyin. Önüne küçük parçalar koyup ağzına götürmesine teşvik edin. Sizde arada yiyin sizden görüp taklit edecektir. Zorlamayın. Çok uzun süren bi iştahsızlık varsa doktora görünmekte fayda var
zeynep91 gizmozan merhaba benim bebeğimde aynı ek gıdaya gectınzmı nasıl ek gıdada rahatladınz mı braz?
gizmozan zeynep91 Şu an da diş çıkarma döneminde🥲 7. Ay kontrolünde 100 gr almış kan tahlili verdik ve demir eksikliği çıktı. Takviyeyi değiştirdik. Umarım işe yarar çünkü ek gıdayı da severek yemiyor iki üç kaşık
gizmozan zeynep91 şu an 8,5 aylık alt 2 dişi çıktı ve ek gıdayı da sevmiyor ve yemiyor. Dişler ya da sıcaktan diye düşünüp rahatlamak istiyorum ama kilo alımı oldukça yavaşladı😢 ayrıca su da içmiyor