Ben bebeğim doğmadan önce 1-2-3 numaralardan birer paket aldım sadece, çünkü takip ederseniz sürekli indirim yakalayabiliyorsunuz. Mesela biz 1 numarayı bebeğim erken doğduğu için çok fazla kullandık sanırım 1000 tane falan 1 numara gitmişti asla tahmin etmezdik. Sonra 2 ye geçtik sadece bir paket kullandık hemen hızla büyüdü 3 e geçtik böyle dengesiz kilo artışı olabiliyor. Şu an 3 numaranın 3.paketindeyiz ama sıkmaya başladı 4 numara aldım, bi 3 bi 4 takıyorum 3 numaralar bitsin diye 🤣🤣🤣