hilalcg Bende ilk 1 ay anneannem de kaldım annem yok benım vefat etti. Sonra evime gectim anneannem ve kaynanam 45. Güne kadar yanımdaydı 15 günde evime alısayım diye kaldılar. Sonra tek kalınca aman Allahım deidm napıcam. Valla daha rahat bebeğe alısıyosun bebek sana alısıyor kendi düzenini kuruyorsun. Ben hep saatle iş yapardım 5 ay saate baktım. Emzirdim saate baktım uyuttum saate baktım uyandı saat acıktı saat öyle daha kolay oldu. Kızım 2 saat uyur sonra uyandırdı alt değiş emzir mama yedir gaz cıkar omzumda kulagına konusurum sallanarak sonra uyku 😄 bu düzenimiz 5 ay öyle gitti resmen hiç şaşmadı. Gece her akşam banyo yaptırdım sonra emzirdim uyuttum ki kzıım Eylül dogumlu her akşam yıkadım. 15 dk küvette yatar keyf yapardı sonra yıkar alırdım 😬 o düzeni kurunca daha rahat ettim tabii. Stres yapacak hiç bişey yok. Benım sırtımdan terler akardı dısarda kar yagıyor ben evde yanıyorudm stresten sebep kıyafet giydiremiyorum 😆😆😆😆 şimdi bakınca cok güzel anılar keyfini cıkar inan büyüyünce özlüyorsun. Şimdi benım ki ayaklandı of of of kız otur azcık dıyorum bebekken ne güzeldin şimdi fır fır fır 2 dk durmuyor 😄 günde 3 kere dusa girer 5 kere kıyafet değişirim