hilalcg Kuzum hepimizin aynı yollardan geçtiğini bilmelisin önce. Evet zor bir süreç ama sadece şu bir kaç aylık zaman zor. Şu an çok küçükler yaptıkları tek şey yemek yiyip ağlamak ha bide arada uyumak 😂. 3.ayına girdiklerinde çok iyi bir şekilde düzeliyorlar. Artık etrafa gülücükler saçıp ,sen konuştuğunda hayran hayran seni dinleyecek. Sadece biraz sabır güzel anne 🤍 haa ama çok tavsiye istiyorsan verebileceğim tavsiye kesinlikle şu atak haftalarını takip edip kafana takma. İlk aylar her ağladığında acaba atak haftası mı diye bakardım. Bir kaç gün sonra atak haftasına girecekse psikolojik olarak çökerdim. Bebeğim de benden etkilenip çok huysuz olurdu. Geçen gün bir bskınıyım dedim. En zor ve uzun süreli olan 4.ay atağını bitirmek üzereymişiz ve ben asla farktmedşm. Çünkü ben zaten oğlumun ağlayacağına kendimi inandırdığım için bunlar oluyormuş. Herşeyden bir haber olunca şak diye geçti. Yani sen sen ol şu atak haftalarını takip etme ☺️