Ozlem-pr21 alırsanız da mantıklı bir şey alın yatırım gibi de olsun 8 ayar cok düsük Allah korusun bugünün yarını var satmak zorunda kalsanız sırf zarar. Almışken ya biriktirin ya borç bulun düzgün bi bilezik alın. Ya da çeyrek altınlı bileklikler oluyor güzel onlardan yaptırın 8 ayar bilezik heves icin gereksiz harcama olur