Ozlem-pr21 Çok bi birikiminiz yok 2.5 yıllık gelinciniz hiç bileziginiz olmadi hevesiniz var o az olan birikimle 1 dalda olsa bilezik alır mısınız ?
MelekAras Ozlem-pr21 heves etmiş olabilirsiniz anlıyorum sizi ama 8 ayar çok düşük geri satarsanız zarar olur bence Yani
NurY Ozlem-pr21 hevesim varsa alirdim niye almiym alıp tak altın bilezik ben çok yakıştırıyorum kadınların bileğine 🌸
Birkedibirbebekkkk Ozlem-pr21 8 ayar kararma yapar. Deger kaybi da oluyor malum. İncecikte olsa 14 ayar alabilirseniz daha iyi olur kararma da yapmaz.
Birkedibirbebekkkk Ozlem-pr21 evet esim kuyumcu. 8 ayar altin almak gümüşten farksiz dedi ona sorup yazdim size. Sizi anliyorum hevesiniz var takmak istiyorsunuz ama belki bir sure da birikim yapip incecik bile olsa 14 ayar bir taki alsaniz cok daha iyi olur.
snyck Ozlem-pr21 güvenilir yerden çelik takıda alabilirsiniz benim var birkac tane kararmadılar gören gerçek altın sanıyor altın bikeziklerimi takmıyorum kaldırdım düştü mu kayboldu mu diye strese de girmiyorum
S_x_w Ozlem-pr21 8 ayar bozarken acayip değer kaybediyor..birikim için alınmaz ama takmak isteyip pahalısını alamıyorsanız alabilirsiniz tabi..
Ezgiogrtmn Ozlem-pr21 Hayat kısa alın bence. Hiç bisey insanın içinde ukte kalmamalı. Yatırım icin yapmıyorsanız alın takin nolcak
Resulasafannesi Ozlem-pr21 8nayar çok düşük canım 14 falan olsa daha az kaybedersin bende yeni evlendimde ev için altimlarimi eve vermiştim hevesim kalmıştı sahte burma almıştım 5 yıl olacak hala takarım düğünlerde normalde kimse de anlamaz 2 sahte 2 gerçek var