gulay_candemir Kedidirokedi Kişiden kişiye değişir bu durum demişti doktorum Siz de doktoruma gidip sorun isterseniz Bende bu kadar zamanda iyileşme oldu İlk başlarda bende çok rahatsızdım Geçmeyecek kalacak sandım Çok şükür bir iz bile kalmadı Ama ben kullandığım kremin faydasını gördüm
mandalina_kokulum gulay_candemir Alt alta yazmışsınız cümleleri şiir gibi okudum otomatikman ksjckskxks
Miniklerim125 Bana madecassol krem vermişlerdi 40 gün falan kullandım geçmedi siz ne kadar kullandiniz
Hmyraa Kedidirokedi contractubeks canim kremin adi. Ve asiri güzel bi krem fiyati yüz küsür liraydi bundan on ay önce ama baya büyük. Ben cok faydasini gördüm
Kedidirokedi Hmyraa evet o krem çok iyi yara iz kremi zaten doktorum bana verdiğini daha çok övmüştü fakat hiçbir işe yaramadı
Eliftskndzgn Kedidirokedi Bende sezaryen doğum yaptım doktorum bu kremi 3 ay kullan dedi hem izi kalmıyor hem de kaşınmıyor contractubex krem
gulay_candemir Eliftskndzgn İsmimi bulamadığım krem sizin yazdığınız Benim sezaryen izini kaşıntıyı ve kabarik görüntüyü geçirdi Süper bir krem
mandalina_kokulum Kedidirokedi Evet canım maalesef kaşıntı sürekli oluyor annemin seneler oldu hala kaşınıyor kabarıklıkla ilgili birşey diyemem ama bende kaşıntı var kabarıklık yok
Odilnaz Kedidirokedi bendede oluyor yarın 2 ay olucak doğum yapalı bebem 2 aylık olucak hala öyle devam ediyor ve izi gecmez diye tahmin ediyorum bende takmıyorum artık takmak bile kötü süte zararı var süt kesilme tehlikesi var bende o yüzden kafama takmıyorum ne göbeği nede izi bosverdim şimdilik ama genelde kendimi çok kötü ve çirkin hissediyorum 🥺
Kedidirokedi Odilnaz daha çok yenisiniz o yüzden biraz zaman geçtikten sonra insan kafaya takmaya başlıyor
unsuzkek _YanakReisinAnnesii 1 yıldı oldu o hissizlik hala var mı ? 3,5 ay oldu doğum yapalı bende bir kaç aya geçer diye kendimi avutuyorum 😢
_YanakReisinAnnesii unsuzkek evet canım hâlâ büyük bir kısım da his yok bende , his durumu o bölge de oluşan kas tahribatıyla alakalıymış sanırım , belki seninki benimkinden çok daha farklı olabilir endişe etme 🙏
unsuzkek _YanakReisinAnnesii ediyorum çok rahatsız oluyorum hala o doğum psikolojisini atamadım üstümden çok pişmanım genel anestezi ile doğuma girmediğime