Kedidirokedi Merhabalar doğum yapalı 13 ay oldu sezaryen doğum yaptım izi hala kabarık kırmızı ve ara ara çok kaşınıyor bu durumu yaşayan oldu mu normal mi ne zaman geçer 🙇🏻♀️🤔
Umayy16 Kedidirokedi benimde 9 ay olcak hala oyle bu ars cok kasiniyo kabariklik hic gecmicek diye biliyorum ben kirmiziligi zamanla sonucekmiş
_YanakReisinAnnesii Kedidirokedi 1 yıl olacak 1 ay sonra doğum yapalı, şişlik indi artık ama bazen deli gibi kaşınıyor hayır his de yok hâlâ kaşırken o tatlı kaşınma duygusunu da hissedemiyorum tuhaf bi durumun icerisindeyim yani 😂 sizinkisi çok mu şiş acaba hâlâ
Ecemsu12 Kedidirokedi ben ben ben :( 11 ay oldu nerdeyse ama hala kabarık be asırı kaşınıyor kıpkırmızı üstü sis gibi
Kedidirokedi Umayy16 baş ve sonu kabarık değil neşter izi belli sadece ama geri kalan yerler kabarık kırmızı inanılmaz kaşınıyor
Kedidirokedi _YanakReisinAnnesii evet bayağı kabarık yani inmedi birde kaşındıkça ve kaşıdıkça daha da kabarıyor benimde kaşıdıkça kaşıyasım geliyor 😅
unsuzkek _YanakReisinAnnesii 1 yıldı oldu o hissizlik hala var mı ? 3,5 ay oldu doğum yapalı bende bir kaç aya geçer diye kendimi avutuyorum 😢
_YanakReisinAnnesii Kedidirokedi benimkisi de daha yenilerde indi sayılır bir an da gitti ortalarda çok azcık bir kısım da var sadece , keloid diyorlar ya o gibi birşey mi acaba
_YanakReisinAnnesii Kedidirokedi o zaman tenle alakalıdır canım herkesin ki aynı olmuyor zamanla seninki de düzelir inşallah ama için rahat etmiyorsa doktora gidip muayene ol için rahatlar en azından 😌
Hmyraa Doktor bana bi krem önermisti izim cok hafif kaldi..kabariklik ise bi iki sürmemden sonra tamamen gecti
Kedidirokedi Hmyraa kremin adı ne acaba bana doktorum bepanthol masaj kremi vermişti ucunda küçük top var onunla masaj yapıp kremi sürüyordum hiç işe yaramadı
Kediciksevdalisi Kedidirokedi benim 1 yil oldu yine öyle hatta göbişim bile var ama bi de dar giyinmekten yani pantolon pijama falan sikarsa da oluyor
Kedidirokedi Kediciksevdalisi çok şükür göbeğim kalmadı ama bu durum beni aşırı rahatsız ediyor allahtan görünmüyor
gulay_candemir Kedidirokedi Benimde öyle idi ilk yıl Sonradan geçmeye başladı Şu anda hiç uz bile yok Üç yıl sonra hiç bir iz kalmıyor
gulay_candemir Kedidirokedi Birde Krem kullanmıştım şu an ismini hatırlamıyorum ama fiyatı çok pahalı geldi üç yıl önce 120 TL idi Doğum doktorum vermişti Kabarık kaşınıyor dediğim de
Hmyraa Kedidirokedi contractubeks canim kremin adi. Ve asiri güzel bi krem fiyati yüz küsür liraydi bundan on ay önce ama baya büyük. Ben cok faydasini gördüm
Eliftskndzgn Kedidirokedi Bende sezaryen doğum yaptım doktorum bu kremi 3 ay kullan dedi hem izi kalmıyor hem de kaşınmıyor contractubex krem