papatya011 Ahh canım seni o kadar iyi anlıyorum ki yazını okurken 2 ay öncesine gittim. Asla geçmicek diye düşünüp ağlıyodum sinirden. İyi doktorlar anlıyo aslında ne zaman bitebileceğini. Bizim doktorumuz 3. Aydan sonra geçicek sabret demişti hakikaten de öyle oldu. 3 buçuk aylıkken gözle görülür şekilde azaldı 4. Ayda tamamen bitti bizimki. Asssssla dışarı çıkamıyodum kendimi eve kapatmıştım. İnstada bebeleriyle tatile veya gezmeye giden arkadaşlarımı görünce iç geçiriyodum. Şuan 5 buçuk aylığız heryere gidebiliyoruz tek sıkıntımız kolik geçirdiğimiz için kucağa inanılmaz alıştı, kendi kendine oynamayı uzanmayı sevmiyo. Ama halimize binnnn şükür. Her bebeğin farklı zamanda geçiyo kimi ağır kimi hafif oluyo. Eğer gaz uykularını aşşırı etkilemiyosa 3. Aydan sonra büyük ihtimal geçicektir. Çünkü bizim doktorumuz uykuları güzel deyince çok şanslısın daha kötü durumda olanlar var kolik anneleri duymasın seni demişti