papatya011 5 ay 25 günlük bebeğim, son 10 gündür falan sakinleşmeye başladı daha. Doktor bizim kolikliğe en az 6 ayına kadar devam eder demişti dediği gibi de oldu. Bizde saatlerce battaniyede salladık eşimle sadece öyle sakinleşiyordu. Ona alıştığı için şu an sadece salıncağında sallanarak uyuyor. Bir yere gittiğimizde battaniyeye devam😄 inşallah sizin ki kısa sürer, çok zorlu bir süreç çünkü🙏🏻