gizem19_ bize doktor kesin ateş yapar gibi konuşmuştu bende çok korkuyordum ateşten ama korkmayın, bizde hiç ateş yapmadı sadece ilk bir gün huzursuzluk oldu muhtemelen aşı yerleri acıyordu, 3 aşı kolay değil tabii.
Doktor calpol falan yazmıştı ama hiç vermedim. Çok huzursuzluğu olursa calpol verebilirsiniz o yatıştırır