gizem19_ Kızlar 2. Ay aşısında nasıl yan etkiler yaşadınız biz de olacağız hafta içi ateşten korkuyorum 😞
Feyzosumunannesi gizem19_ bıde carsamba gunu olacagız 10 gundur içime dert oldu ınsallah agır atlatmazlar
Astral gizem19_ bizde ateş olmuştu 39,4 dereceyi buldu birde aşırı kusması vardı emdikten sonra 10 kere falan bidahaki emme zamanına kadar kusardı ama herkeste aynı olacak diye bişey yok
Feyzosumunannesi gizem19_ Kıyamıyorum 😔 eşime 2 haftadır aşı gunu yaklasıyor napacagım dıyorum ama gün yaklasıyor bende cok üzülüyorum
Defne3347 gizem19_ bizde olduk aşımızı bizde huzursuzluk artı ateş yapmıştı canım sürekli ateşini ölçüyordum korkuyodum ama çok şükür ki aşırı Bi ateşi de olmadı bikereligine ateş düşürücü verdik 3. Gün geçmişti huzursuzluğu filan
gizem19_ Defne3347 aşı yerlerin de agrısı oluyormus galiba canım ondan da durmuyorlarmış korkuyorum valla
Sara1904 Biz malesef aşıyı olamadık ertelenmiş sekılde olacak aşımız üçüncü ayını geçince umarım sıkıntı yaratmaz
Feyzosumunannesi Senaay sabah erken götürecegım ben akşama ıyı olsun dıye ebemiz de oyle syledı 10 gbı gideriz sanırım inşallah hafif atlatıtlar
gizemcinar35 Cocuk doktorumuz her ihtimale karşı calpol verdi birde fitil ateşi olursa diye pazartesi olacagiz bizde 🫣
Defne3347 gizem19_ çok iyi anlıyorum seni canım o öyle husursuzlastikca ağladıkça bende onunla ağlıyodum anne yüreği işte onların sağlıkları için bu aşıları olmaları lazım bide öyle düşün hersey onlar için