yamant Eysar https://resimyukle.io/r/SwIZuoEbPd Acaba kuruma çizgisi mi bitane daha yaptım onda bişey yok
Elifkskl yamant var bence bende onlarca test yaptım hatta oğlumda ilk testim böyleydi herkes yok diyordu ama ben görüyordum 2 gün sonra tekrar yaptım netti
Elifkskl yamant https://resimyukle.io/r/wnZcFhIiT5 Bu senin ilk qttığın test üzerinde oynadım biraz bende oğlumda böyle öğrendim çünkü
yamant Elifkskl bakalım hayırlısı insan hevesleniyor bilinçli yapılmış bişey değil ama böyle gecikince insan ümitleniyor
Elifkskl yamant öyle vallahi oğlum 10 aylık olacak zor biliyorum ama gecikince negatif görünce üzülmüyor değilim bende isteyerek de yapmıyorum tabi hep test yaptığımda pozitif görmek istiyor canm 3 yılın acısı sanırım