Eysar yamant banada var geldi ya hemen anlarım bu işlerden okadar çok test yaptım ki tedavi sürecimdr
yamant Eysar https://resimyukle.io/r/SwIZuoEbPd Acaba kuruma çizgisi mi bitane daha yaptım onda bişey yok
VERA19 yamant Hiç görünmüyor🫣 Siz görüyorsanız testi tekrar edin,çizgi çok soluk olunca fotoğrafta görünmeyebiliyor bazen
Burculicee yamant ne kadar geçti regliniz benim regli olmama 4 gün vardı ben sabah ilk idrarla yaptım belirgin çıkmıştı bence tekrar deneyin yada kan verin derim bende çok çok hafif gördüm sanki ama göz yanılmasıda olabilir
Aybke00 Benimde böyle oldu yarın sabah tekrar yap o zaman daha da netleşir 4 gebelik yaşadım bir tane kızım var çok test yaptım sayısız o yüzden dedim çünkü yoksa çıkmıyor varsa çıkıyor öyle düşünüyorum