Bucuruk85 az az vermelisin bence midesini doldurmak yerine 2 3 cay kasıgı bile iyi gelir benim oğlum 6 bucuk aylık sevmiyor su biberonunu tanıyor hemen eliyle itiyor istemiyor ama yanında ben su iciyim bardagıma saldırıyor bende çözümü bardakla vermekte buldum kana kana iciyor sıpa😂