Sedayun13 başınız sağ olsun mekanı cennet olsun Rabbım evlatlarına uzun ömürler versin . Ama 1 yaş çok erken 3 yaşına girince yap 4 yaşında olur ozmanda rahat edersin yani destek olan aile varsa yap ben annem çalışıyor kimseden destek görmedim zorlu geçiyor Annem 6 yıl sonra emekli olcak ozman kim öle kim kala Rabbım hayırlı günler göstersin bize inşallah cesaretim yok asla eşim sabah çıkar gece gelir adam 12 13 saat çalışıyor oyuzden Rabbım isteyene versin amin .