Sedayun13 ben iyi ki iki çocuk peşpeşe oldu diyorum. Zorlukları var elbet ama ilk 3-4 sene dayanayim diyorum sonra biraz daha rahat ederim. Ara vermek benm için daha zor. Üçüncü bebeği ne zman olur bende bunu düşünür oldum. 19 aylık ve 3.5aylik iki kızım var. Bazen ihtiyaçları çakısiyr büyük kızımla hemen uyutuyor veya hemen yemeğini veriyorum, küçüğü kucakta duruyor ben bu şekilde yetişmeye çalışıyorm hâliyle gün içinde yoruluyorm, en baştan erken uyutmaya alıştırmstm, büyük kızım akşam sekiz olur uyur. Küçüğü belli bı uyku düzeni yok daha alışma sürecinde ve havalar sıcak, bu aralar takip edip ikisini aynı saatlerd uyutacağım ki günlük işleri yapabileyim yokse biri uyur diğeri ayakta olursa çok yorucu oluyor. Zamanla kendi düzenini oluşturuyrsn. İki çocukla bunu başarıyorm ama üçüncü için biraz zaman gerekli 🤔