Emsa Farahzeynep bende daha icin uyurken kustugunu gormedim ama odayi ayirmak icin bebeklerin gece cok uyanmamalari lazim en fazla bife onun disinda cok zor oliyor bebegim sabahlari cok sık uyaniyor besiginde mi bisey var anlamadim baska yerde uyuyor birazda kokuma asis emerken hemen kendini birakiyor uyuyor yerine koyuyorum
Farahzeynep Emsa benimki de 10da uyuyor, 5te uyanıyor yiyor geri uyuyor, 7da uyanıyor, 8de uyanıyor en son 8.45de kalkmış oluyor. Sabahları etraf aydınlandığı için uzun süre uyuyamıyorlar bence
Seldarel [silindi] oğlum sekiz buçuk aylık ben ayırdım odasını 2. günü bugün. Ve neden daha önce ayırmadım dedim . Benim de ilk gece korkum ya ağlar da ben duymazsam ya boğulursa nefessiz kalırsa vs idi.(Doğumdan sonra evdeki ilk gece de aynı korkuları yaşamıştım o geldi şimdi aklıma😂annelik müthiş bir sorumluluk ya) Hiç korkma çıt dese uyanıyorsun . Benim yatak odası ile çocuk odası çok yakın ona rağmen telsizi de açtım. Ve oğlum iki gündür rahat uyuyor ne babasının horultusu be de annesinin çıtırtısı yok. Hem sana hem bebeğine rahatlık valla☺️🙏🏻
Emsa Farahzeynep senin ki bese kadar iyi uyuyor masallah benim kizimda bes e kadar uyusa hic bakmam ayirrim odasini
Farahzeynep Emsa 1 aylık olduktan sonra o uyanmadığı sürece hiç uyandırmadım, gitgide uyuma süresini arttırdı o da. Ama bizim odamızda uyanıyordu sürekli. 10da uyuturdum 1.30da uyanırdı, 3te uyanırdı, 4.30da, 6.30da, odasını ayırınca teke düşürdü uyanmayı
Emsa Farahzeynep bende oyle yaptim sarilik ivir zivir az vardi bi iki gun sinra gecti sonra bende uymadirmadim geceleri bi defa uyanirdi ama dorduncu aydan sonra duzeni cok degisti
Farahzeynep Emsa anladım canım, genelde öyle oluyor 4. Ayda bizimki ilk başta öyle yapmıştı , sonra eskiye döndü. Şu an 4 ay 9 günlük bakalım 🙄
Brcstndg [silindi] odasındaki beşiği odamıza taşıdık biz. Şayet yeriniz yoksa telsiz ya da kamera almanızı öneririm. Çok ufakmış henüz. Hala size ihtiyacı var.
Emsa Farahzeynep benimkide bes ay 10 gunluk fln da bu aralar az duzene giriyor gibi cok degisken uykulari yada dertleri i anlayamiyoruz
Deletedmom0015 [silindi] bendeb8. Ayda ayırcam 20gun aonra feln ama bugun aglmiş yanımda sesını duymadım telsizden duyabılırmıyım acaba kafam karışık
gulsenkonakli [silindi] sepet beşği satıp park yatak alırdım ben olsam. Kızım 1 yaşında, 6 ay sonra kardeşi olacak, 2-3 yaşlarına gelene dek aynı odayı paylaşacağız biz. İyice doyalım birbirimize. Evlat bu doyulmaz tabi ama en önemli zamanları şuan. Kardeş gelecek diye oda ayırmayı çok düşündüm, planladım ama bana olan ihtiyacını gördükçe bunu yapmamın doğru olmadığına kanaat getirdim. Bol bebek sesli 4 kişilik bir odamız olacak yakında😊 anne odama geçelim diyene kadar da ikisine de müdahale etmeyeceğim😊
Duruduygu [silindi] tipkisinin aynısı durumdayız odası kurulu kamerali telsizi var görüntülü eşim koy onu baş ucumuza koy diyor ama güvenemiyorum sonucta bir başka oda da yatak odamda kucuk ama şimdi o buyuk beşigi odama geciricem diger majyaj aynası falan hepsini atcam balkona napım 🤷♀️ Sende yapabiliyorsan buyuk beşigini al odana ben şahsen daha hazır degiliz ayırmaya diye düsündüm bakalım bayram 2,günü falan degiştircem beşlikleri yada motorola kamerali telsizim var benim ondan al öyle baş ucuna koy uyu ama işte ona ragmen ben ayıramadım bilemmedim ki bi aklımda dene diyo 🤷♀️
Nergis199 Duruduygu bence odasında uyusun hiç okadar uğraşmayın .biz ayırdık o kadar rahat ettik ki .çocukta öle çok rahat uyuyor .
Nergis199 [silindi] kesinlikle ayirmalison aynı şeyi yaşadım .bende zorlandim ayirmada. Ama şuan odasında kendi besiginde olarak rahat uyuyorki. Nasıl rahat ettik anlatamam hem o hem biz çok rahat ettik .kesinlikle ayırın odasını .sesini duyarsınız benimde uykum çok ahir ama agliyinca duymamak imkamsz
Duruduygu Nergis199 korkuyorum gece çok sık uyanıyor diş yuzunden sanırım duymam falan diye ama dogru yani bazı uzmanlar doğar doğmaz ayırın diyor bazıları 2 yaş 🤷♀️
KaSeAy [silindi] 6 ay ayırmanız için yeterli bi zaman. Hele bir de beşiği küçükse eminim kendi odasında daha rahat uyucaktır. 6 aylık bebegin kusup onu yutup boğulma olasılığı oldugunu sanmıyorm artk kendini koruyacak kuvvette. Ben 5 aylıkken ayırdm cok da gzl oldu😊
Baharyildiz [silindi] Ben en başından beri kamera alıp odasına koydum. Orda yatırdım hep. Kameranin sesi açık oluyor telefonumdan ekrani açık bırakıyorum gık dese duyuyorum böyle bir şey yapabilirsin.
Bebegimce [silindi] ayırmak çok rahatlık özellikle bebek için.. bende ayırmayı kafama koydum çok tepki aldım büyüklerimizden vicdansız anne başına bişey gelirde görürsün ozaman şeklinde ama eski kafalar oyle düşünüyor dedim cesaret ettim çok korka korka birşey olurmu diye ama ayırdım pişman değilim hatta keşke daha erken bile olabilirdi eskiden her sese uyanıyordu gece boyu surekli uykusu bölünüyordu şimdi maşallah deliksiz uyuyor boşuna korkmuşum 🥰( 15 aylık )