Nur-2427- UraSsmom ya maşallah hayırlı evlat olsunlar🤲🏼 Kızım hırçın değil maşallah ama kardeşi olunca nasıl olur hiç bilmiyorum inşallah 2 numara gazlı falan olmazda kolay geçer ilk zamanlar
UraSsmom Nur-2427- İnşallah 🤲🏻 Benim 2 numara kolik değildi ama gazlıydı 2 3 ay çektim yine de ufakken daha rahat, Allah canlarını sağ etsin de gerisi hallolur 💙