Nur-2427- Merhaba kızlar, kızım Temmuz’un 27 de 2 yaşını dolduruyor ve ben korunduğum halde hamile kaldım 16+3 hamileyim zor günler beni bekliyor 🙈benim ile aynı durumda olanlar var mı 🥰
attbianne Nur-2427- konudan bağımsız bı sorum olacaktı korunurken hamile kalmışsınız adete bi hafta kala pembe akintiniz oldumu acaba
Nur-2427- attbianne adetim 20 gün geçti ve akıntım ile karışık kahve rengi akıntı geldi devamı gelir diye bekledim gelmedi 3 gün sonra test yaptım 6 haftalık hamile çıktım
attbianne Nur-2427- anladım sağ salim kucağınıza alın inşallah bende korunuyorum adetime 8 gün kaldı pembe sümüksü bı akıntı geldide hamilelik belirtisimi diye korktum az önce kafam karıştı benimde oğlum 2 buçuk yaşında kızım 9 aylik aralarında 2 yaş bile yok 3. Şu olursa artık naparim bilmiyorum
UraSsmom Nur-2427- Daha iyi durumdasınız. 😂 Çocuğunuza da bağlı bu durum aslında normalde sakin mi hırçın mı mesela. Hırçınsa daha hırçın oluyolar. Benim şuan biri 26.5 aylık biri 8.5 aylık. 2si de erkek. Kardeşine hiç zarar vermedi çok şükür. Ona şükrediyorum yani öyle şeyler görüyorum ki. 😅 İlk 4 ay zaten kolay besle bele yatır. 2 3 ay zor donra gene kolaylarız inşallah. Ay içimi de dökmüş oalyım ama evlat gibi güzeli yok zaten iyi ki yapmışım 😍😂
E_srgt Nur-2427- öncelikle Cook tebrik ediyorum sağ sağlim kucağınıza alın inşallah konumuzla alakalı değil ama nasl korunuyordunuz
Nur-2427- E_srgt teşekkür ederim 🥰 Kızım doğduğundan beri prezervatif ile korunuyorduk patladı yada ucu delikti bilmiyorum o şekilde oldu 🙈
Nur-2427- UraSsmom ya maşallah hayırlı evlat olsunlar🤲🏼 Kızım hırçın değil maşallah ama kardeşi olunca nasıl olur hiç bilmiyorum inşallah 2 numara gazlı falan olmazda kolay geçer ilk zamanlar