pogacayanakk Yakamoz123 bizde tayin dolayısıyla kiradayız ama çok şükür kiramızı ödeme konusunda bir sıkıntı yaşamıyoruz. Geliriniz iyiyse sıkıntı olmaz sizin için de
momcan Yakamoz123 1500 kira ev sahibime göre o bile fazla aslında diyor ama geçim sıkıntısı işte. Eşim esnaf dükkan kirası 2400den 5000 çıkardı dükkan sahibi bakalım ne olacak..