Yakamoz123 Nasil zorluk yasiyor musnz kiranizi odemekte ne kdar oduyirsnz bizde cikmayi dusunuyoruz ayri eve ondn soruyrm
Ikrazumra19 Yakamoz123 2700 oduyoruz gurbetteyiz yetiyor cok sukur ama tabi esinizin maddi gelirine bagli
Sontvbukucu Yakamoz123 3500 ödüyoruz tek kisi calisiyor hicbirseye yetmiyor hep eksideyiz çıksak 6 7 den aşağı ev bulamayız. Cok zor
Asyaligunler Yakamoz123 1200 kira veriyorum çok şükür çevrede en düşük kira zamanında girdiğim için ev sahibi yükseltmiyor yani anlayisli biri
Selbiyavuz19 Yıllık 25 bin oldu bu sene ben doğum paramı tazminatımı verdim ödedik bir şekilde ama o olmasaydı zorlanırdık belki de çalışmıyorum çünkü
Skbn01 Yakamoz123 ben Adana’da yaşıyorum önceden kiradaydık ev sahibimiz 9000 den 16000 çıkarttı kirayı. O da öyle yapınca eşim kendi evi vardı onun içini yaptırdık kira vermiyoruz şu an şükür. Ama kira verirken aşırı zorlanıyorduk
_ipekk18 Yakamoz123 700 TL 145 m2 3+1 (Balıkesir)🌸 elhamdülillah rabbim kendimize nasip etsin inşaÂllah 🤲🌸
siyah3430 Yakamoz123 2022 Türkiye’si için çok saçma soru. Geçinebilenler genel olarak kıtkanaat zaten. Ay sonunu ayın kaçında bekliyorsunuz diye sorun
minnosunannesi06 Yakamoz123 3+1 eve 1700 tl oduyoruz 5 yildir ayni evdeyim cikmayi dusunmuyorum cunku cok pahalandi evlerr esim tek calisiyor da cok sukur yetiyor
Byzcgty Yakamoz123 Ev sahibi iyi çıktı 750 ödüyoruz zam yapmıyor yüksek giriş ve soğuk oluyor ama çıksak 2500den aşağı ev yok