Laren Hnfdmn10 İlk anne dedi sabah uyandığında annniiii diye ağlamıştı 🥹 şuan 11 aylık olmak üzere hala acıkınca sadece anne diyor onun dışında baba- dede- gel gel - mama diyor 😍
Eliffymn Hnfdmn10 ilk anne dedii 5 aylık civarında sonra baba, dede, gel ve hadi dedi 🥰 8 ay 26 günlük 🧿🥰 mutfağa gidiyorum deeelll diye bağırıyor 🤣